Autokoberce a autopotahy do všech vozidel
Design a dobře vypadající interiér vozu patří mezi jedny z kritérií při nákupu automobilu. Všeobecně se předpokládá, že muži se při výběru soustředí spíše na jízdní vlastnosti vozu. Ty například zahrnují výkon motoru, spotřebu vozu a další technické parametry, kdežto ženy spíše zajímá barva a velikost vozu. Spousta žen také touží po automatické převodovce, jelikož pro ni znamená ušetřené trápení se s neustálým přeřazováním na silnicích. Předpoklad však není úplně správný, jelikož i žena hledá detailní technické informace o vozu a jeho užitnosti a muž naopak přemýšlí o ideální barvě jak vozu, tak interiéru.
Mnozí vrcholní manažeři volí nenápadnou barvu vozu, aby na sebe v ulicích příliš neupozorňovaly, nicméně mají zvýšené nároky na vybavení vozu a jeho interiér. Obvykle si nechávají šít autopotahy na míru, aby si zajistili pocit pohodlí. Prostřednictvím konfigurátorů mohou vybírat z různých materiálů, barev a vzorů, které poskytují internetové prodejny. Lidé pohybující se v oblasti marketingu si také mohou nechat našít na autopotahy firemního auta třeba logo firmy a zvýšit tak její propagaci.
Dalším důležitým doplňkem do auta jsou koberce. Ty by měly ladit s celkovým interiérem a barvou auta. Dle způsobu využití vozu můžeme koupit koberce textilní nebo gumové. Oba tyto typy mohou být opět vyrobeny na míru nebo lze volit koberce univerzální, které jsou také levnější. Textilní koberce jsou velmi příjemné na dotek a dají se pořídit v různých barevných kombinacích. Gumové koberce jsou naopak praktičtější z hlediska čistoty vozu. Mnozí lidé při jejich nákupu také používají termín rohože do auta. Jelikož je funkčnost rohoží velmi podobná použití koberců, nakupující si tyto pojmy občas pletou.
13. 06. 2012